* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1409
  • Flest online idag: 175
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 100
I alt: 100

Forfatter Emne: Mailkonti i outlook 2010.  (Læst 8143 gange)

harbst

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 2.402
    • Vis profil
Mailkonti i outlook 2010.
« Dato: 11, November 2011 - 14:20 »
Af hensyn til kommunikation med andre i min lille konsulentvirksomhed har jeg sidste år anskaffet en lille ms office 2010 pakke.

Word 2010 synes jeg kører fint og er nemmere og mere logisk i menuer end den gamle 2003 , som jeg brugte før. 

Men outlook er et problem, eller jeg forstår ikke at indstille optimalt.

Jeg har af historiske grunde flere gamle mailadresser, som stadig fungere, og som jeg jævnligt får mail på fra gamle kontakter, selv om der er engang er  skrevet til alle,  om at bruge en nyere i mit eget domæne.  Med det gamle outlook 2003 får jeg alle mail uanset modtageadresse samlet i den samme mappe. Så er det jop nemt at skanne alle.

Men med outlook 2010 kommer mail fra hver konto i sin separate folder. Det er møgbesværligt, og gjorde at jeg afinstallerede 2010 versione og gik tilbage til den gamle.
Men nu får jeg mødeaftaler med mail i en form, som den gamle version ikke kan kapere, og som jeg heller ikke kan decifrere manuelt.

Så valget er mellem pest eller kolerra, med mindre nogen ved, om der er en måde at indstille outloook 2010, så al indmail samles i en folder.
Jørgen Harbst
Jørgen Harbst

Peter Stig Hansen

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 174
    • Vis profil
Sv: Mailkonti i outlook 2010.
« Svar #1 Dato: 11, November 2011 - 15:58 »
Under "File" tab'en er finder du "account settings" og hvis du åbner denne får du en liste med alle mailbokse som outlook er sat op til. Hvis du markerer en mailboks i listen, vil der nederst i samme vindue komme en mulighed for at ændre hvilken folder nye e-mails skal leveres til.



Peter Stig Hansen

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 174
    • Vis profil
Sv: Mailkonti i outlook 2010.
« Svar #2 Dato: 11, November 2011 - 16:01 »

harbst

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 2.402
    • Vis profil
Sv: Mailkonti i outlook 2010.
« Svar #3 Dato: 12, November 2011 - 11:31 »
Tak for hjælpen
Det ser ud til at kunne løse mit problem.
Nu skal jeg lige have installeret den nye outlook, men først redde data fra den gamle version.
Jørgen Harbst

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk