* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1406
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 64
I alt: 64

Forfatter Emne: AutoHUD (Altså en elektronisk dims, ikke et overtræk)  (Læst 7991 gange)

Mads Aggerholm

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 594
    • Vis profil
    • ScandiCorp - Vi laver lidt af hvert...!
AutoHUD (Altså en elektronisk dims, ikke et overtræk)
« Dato: 29, November 2017 - 08:21 »
Hej folkens,

Jeg ser for tiden en annonce for den her:
https://www.autohud.co/dk-fb?gclid=EAIaIQobChMImeW4l5vj1wIVVI8bCh3OowGsEAEYASAAEgLVavD_BwE

Det ser jo meget forførende ud, og jeg vil ikke afvise at jeg føler mig fristet, specielt her på mørke veje i vintermånederne.

Meeen, fristelsen påvirkes negativt, blandt andet af at prisen er for lav (!!!)

Ja, jeg spekulerer på, om skidtet rent faktisk virker! Jeg ville blive ked af det, hvis den nu 'tror' at en vej forude drejer den ene vej, og så drejer den den anden vej - eller slet ikke, bare for at tage ét eksempel. Det er jo trods alt sikkerhed det drejer sig om.

Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af den på Google, og jeg bryder mig heller ikke om annonceringsmetoden. Specielt det blinkende udråbstegn, efterfulgt af teksten "BEGRÆNSET ANTAL: KUN 4 STK PÅ LAGER".

Man holder ikke en dyr reklame i luften for at sælge de sidste fire enheder for mindre end 300 DKK pr. stk.

Så jeg tænkte om nogen herinde skulle kende til produktet? Googles billedresultat viser et hav af forskellige varianter, så helt ukendt kan mærket ikke være.
Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Bent Andersen

  • Gæst
Sv: AutoHUD (Altså en elektronisk dims, ikke et overtræk)
« Svar #1 Dato: 29, November 2017 - 13:34 »
Prisen er vel meget fornuftig, når man tænker på, at det blot er et halvgennemsigtigt spejl sammenbygget med en smartphoneholder.
Telefon og navigationsapp skal du selv levere...


Mads Aggerholm

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 594
    • Vis profil
    • ScandiCorp - Vi laver lidt af hvert...!
Sv: AutoHUD (Altså en elektronisk dims, ikke et overtræk)
« Svar #2 Dato: 30, November 2017 - 13:34 »
Prisen er vel meget fornuftig, når man tænker på, at det blot er et halvgennemsigtigt spejl sammenbygget med en smartphoneholder.
Telefon og navigationsapp skal du selv levere...

Nåeh, jeg havde ikke fået bidt mærke i, at det var ens egen smartphone som skal levere alt indholdet. Så er det no-go.
Venlig hilsen
Mads Aggerholm

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk