Ingeniørdebat > Om Ingeniørdebat.dk

logon

(1/3) > >>

Sophiante:
Når jeg vælger at logge på "altid" virker det ikke. Næste gang skal jeg igen logge på. Gør jeg mon noget galt?

Jan

Mikael Boldt:
Det er et cookie-problem på din pc.

Ingeniørdebat.dk gemmer en cookie på din pc med dine login informationer så du kan komme på siden uden hele tiden at skulle logge på.

Under funktioner/indstillinger på din browser kan du se dine cookies. Cookies fra dette forum gemmes i mppen ingeniordebat.dk. Hvis der er mere end en cookie i mappen, så slet mappen, luk for browseren og start forfra

Indstil din browser til at acceptere cookies fra denne side og at den skal beholde dem til de udløber.

Håber dette vil hjælpe på dit login problem.

Cookie s fra denne side indeholder kun dine log data og ingen andre data bliver udvekslet mellem din computer og ingeniørdebat.dk.

med venlig hilsen

Mikael Boldt

TommyRump:
Det er det samme her hos mig.
Men lige så snart jeg klikker på et indlæg så finder den automatisk ud af at jeg er logget ind.

MVH Tommy

Mikael Boldt:
Jeg kan altså ikke genskabe dine problemer - jeg har nu både prøvet i IE og Firefox.

Har du valgt "Altid" i box 3 efter brugernavn og password ?

Bruger du oprydnings-funktionen i din brower? (den sletter bla. cookies når du lukker for browseren)

Mikael Boldt

Sophiante:
Jeg har det ligesom Nokker.

Cookies er indstillet rigtigt (ALLE andre programmer virker). Fra forsiden står "velkommen gæst" men klikkes på et emne er man logget på. Tilbage på forsiden er man igen gæst!
Jeg bruger Firefox og der var ingen problemer med det gamle ingeniørdebat-setup.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version