Ingeniørdebat > Folketingsvalg 13. Nov 2007

Parlamentsvalget 2. December i Rusland

(1/2) > >>

Mikael Boldt:
I Rusland skal der være parlamentsvalg den 2 December 2007.

Præsident Putin har i den anledning underskrevet et dekret som forbyder prisstigninger på fødevarer resten af året.

Hermed mener Putin, at han har taget hånd om et af dette russiske valgs temaer: stigning i leveomkostninger.

Hvilke emner har Præsident Statminister Fogh elimineret i den danske valgkamp inden han udskrev valg her?

God debat

Mikael Boldt

B Mønnike:
Der var i fortiden ret mange russere på Bornholm i en temmelig lang periode er det årsagen til at du ikke kan se forskel på Fogh og Putin ;D

Morten Jødal:

--- Citat fra: B Mønnike efter 27, Oktober 2007 - 14:25 ---Der var i fortiden ret mange russere på Bornholm i en temmelig lang periode er det årsagen til at du ikke kan se forskel på Fogh og Putin ;D

--- Afslutning på citat ---

Med hensyn til ambitionerne har jeg nu også svært ved at se forskellen ... men som anført andetsteds har Danmark bare en bedre grundlov end Rusland!

Mikael Boldt:
Politikens ATS
"DØGNRAPPORTEN

v/ fung. kriminaloverbendt Betjendtsen
Tirsdag 23/10 kl. 09.54:

Var netop i gang med at omarrangere kasketterne på min hylde, så de blev placeret efter rang, da vagthavende Fjogh pludselig ringede på den direkte linje, som ellers har været tavs i årevis. »Vi skal have en vogn ud til Kongelunden med noget legetøj til asylbørnene. Og det skal være kørsel ét«, råbte han ned i røret.

Jeg havde ikke hørt vagthavende så ophidset, siden vore fjernpolitistationer i Mellemøsten blev brændt af. Han ville ikke svare på, hvorfor vi pludselig skulle rykke ud med legetøj til asylbørn:

»Det skal vi bare. Forklaring følger«, sagde han og knaldede røret på...
"

Fogh håbede at en lovet skattelettelse som den han kom med i august/september ville give samme resultat som Putins dekret. Nemlig vise at det han lovede i 2005 ville han også holde.

PS. min far var 10 år dengang Russerne forlod Bornholm

God debat

Mikael Boldt

B Mønnike:
Hvordan- hvorledes er den danske grundlov bedre end den russiske???

Er det ikke bare således, at de danske politikere ofte prøver at overholde den og de russiske lader som om de gør det! ;)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version