* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 86
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 30
I alt: 30

Forfatter Emne: PDA med Windows CE  (Læst 7337 gange)

JørgenO

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 2
    • Vis profil
PDA med Windows CE
« Dato: 09, Marts 2008 - 11:51 »
Min gamle PDA er gået til genbrug! Nu er den erstattet af en nyere som er med styresystem windows CE5. I forbindelse med indlæsning af supplerende programmer fryser den. PDAen kan ikke bringes tilbage til oprindelige tilstand med en "hard reset". (Nu er den sendt til service). Hvor kan jeg finde oplysninger om hvad jeg "kan" (og måske ikke må?) i forbindelse med intallering af supplerende programmer. Min gamle PDA kunne godt fryse, men om nødvendigt, så brugte jeg en hard reset og så var jeg tilbage til start, styresystemet var CE2.
Mvh JørgenO

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: PDA med Windows CE
« Svar #1 Dato: 09, Marts 2008 - 16:55 »
Når du skriver installation af supplerende programmer, er det så programmer som kunne køre på CE 2?

Hvad du kan og må mht installering af programmer ved jeg ikke og en google-søgning hjalp ikke meget.

Er du sikker på det er CE5 og ikke CE6?

Hvad er det for en PDA?

God debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

JørgenO

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 2
    • Vis profil
Sv: PDA med Windows CE
« Svar #2 Dato: 09, Marts 2008 - 17:30 »
Jeg ved ikke om det er programmer som kun kan køre under CE2? Og ja jeg har selv søgt på google og tænkte at der måske var mere viden på dette forum  ;). Min oprindelig PDA var en MIO 168, erstatningen er en MIO P350, som har CE5. Jeg blev fortalt at styresystemet under MIO168 ikke kunne opgraderes. Hvordan det er med en PDA som har CE5? Mit spørgsmål går også på om det styresystem som er tilknyttet til PDA er "urørligt" altså om jeg i forbindelse med installering af programmer som "fejler" stadig har det oprindelige styresystem når PDAen er resat?
Mvh JørgenO

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: PDA med Windows CE
« Svar #3 Dato: 10, Marts 2008 - 11:42 »
Jeg er ikke selv ejer af en PDA, så min viden er begrænset.

Som jeg læser informationerne om PDA'er og Windows CE så burde det være rigtigt det du skriver, at styresystemet er urørligt, da PDA'er opererer med et "indlejret styresystem".

så det var nok rigtigt at sende den på værft.

God debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

SuperClaus

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 536
    • Vis profil
Sv: PDA med Windows CE
« Svar #4 Dato: 11, Marts 2008 - 11:06 »
Vil bare lige tilføje at jeg heller ikke ejer en PDA, men min viden er ikke særlig begrænset.... ;)
vh.
Claus

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk