* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 66
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 58
I alt: 58

Forfatter Emne: Generalforsamling 2008: Introduktion  (Læst 7759 gange)

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Generalforsamling 2008: Introduktion
« Dato: 20, April 2008 - 08:28 »
Formandens beretning

Beretning om det forløbne år
I april/maj 2007 var der en debat på ingeniørdebat.dk om den meget spam som der tilflød forummet, og snakken udviklede sig til en diskussion om ingeniørdebat.dk’s fremtid. Resultatet blev at der blev opstillet nogle foreningsregler og mulige medlemmer blev kontaktet.

Og det er derfor vi nu afholder denne første ordinære Generalforsamling i Foreningen.
Jeg har opdelt min beretning, således at det skulle være lettere at kommentere de enkelte dele/emner.

I slutningen af august 2007 forsvandt ingeniørdebat.dk ganske uventet fra det vilde web, inden da havde vi – Tranberg og undertegnede - dog skrevet en del sammen om at opdatere og forbedre ingeniørdebat.dk og jeg havde på en midlertidig hjemmeside installeret et forum til at teste funktionerne.

Ind i mellem arbejde lykkedes det at få tilrettet de sidste ting i forum-softwaren og få flyttet web adresserne ingeniordebat.dk og ingeniørdebat.dk til et andet webhotel.

10 september 2007 var ingeniørdebat.dk igen offentlig. Desværre havde vi fra begyndelsen kun med en intakt brugerdatabase, men det var så muligt at fortælle at ingeniørdebat.dk igen var på banen.
Ha en god dag

Mikael Boldt

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk