* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 149
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 58
I alt: 58

Forfatter Emne: Ingeniørdebat er langsom igen?  (Læst 8462 gange)

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Ingeniørdebat er langsom igen?
« Dato: 04, Oktober 2008 - 13:19 »
Efter i månedsvis kun at have set helt stabil drift på Ingeniørdebat, har jeg de sidste dage igen haft problemer med ekstremt lange ventetider. Er det kun mig?
Jeg har oplevet problemet på to forskellige computere - men dog på samme bredbåndsforbindelse, så det behøver ikke at være noget eksternt. Derfor spørgsmålet.
Mvh. Morten Jødal

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: Ingeniørdebat er langsom igen?
« Svar #1 Dato: 04, Oktober 2008 - 17:17 »
du har ret, September måned har, som den første måned siden vi gen-startede igeniørdebat.dk, været uden fejlmeddelelser fra system overvågningen som er indbygget i SMF.

jeg har modtaget meddelelser i går 3-10-08 kl 18:09 og i dag 4-10-09 kl 14:26.

Hvad der sker kan jeg desværre ikke sige noget om, da web-hotellet ikke selv oplyser når de opdaterer og genstarter.

god debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

efry

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
Sv: Ingeniørdebat er langsom igen?
« Svar #2 Dato: 05, Oktober 2008 - 12:19 »
Her fungerer det også så langsomt, at jeg flere gange opgiver at vente på at få forsiden præsenteret og når man går fra et emne til et andet, så er 20 sek. ventetid at sammenligne med en evighed.

Når man nu har god tid til at betragte forsiden, så studser jeg over, at det ser ud til at man enten er absolut på forkant eller, hvad vist er mere sandsynligt, er lidt bagud for sin tid. Jeg er spændt på, om ønsket om en god sommer virkelig gælder for 2009, eller om ønsket senere bliver erstattet af ønsket om en god jul.

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: Ingeniørdebat er langsom igen?
« Svar #3 Dato: 05, Oktober 2008 - 12:43 »
Når man nu har god tid til at betragte forsiden, så studser jeg over, at det ser ud til at man enten er absolut på forkant eller, hvad vist er mere sandsynligt, er lidt bagud for sin tid. Jeg er spændt på, om ønsket om en god sommer virkelig gælder for 2009, eller om ønsket senere bliver erstattet af ønsket om en god jul.

I Rumænien hvor jeg arbejder, er det stadig sommer, efter dansk målestok med temperaturer mellem 10 og 25 C  :D

Jeg fjernet kommentaren.

god debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk