* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1406
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 61
I alt: 61

Forfatter Emne: Forsvundne indlæg  (Læst 8811 gange)

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Forsvundne indlæg
« Dato: 21, Marts 2009 - 21:54 »
Jeg havde lavet en længere udredning, som desværre er blevet væk i cyberspace.
Det er hændt før at et indlæg aldrig bliver registreret og gemt her på siden.
Er der andre, som har oplevet det samme,?
Inderst inde gnaver tvivlen jo. Fik jeg sendt det rigtigt afsted ?

Det er også sket for mig, at indlæg er forsvundet, men jeg har altid placeret fejlen tre steder, som intet har med Ingeniørdebat at gøre:

1. Min Internet Explorer har lavet sjove krumspring (det sker sjældent, men ikke "aldrig").
2. Forbindelsen til det trådløse netværk driller, når jeg sidder ved min bærbare. Det sker af og til - og kan udløse punkt 1.
3. Tastaturet på min bærbare er lidt for småt, og det sker jeg rammer ved siden af. Tilsyneladende er der en tastekombination af to taster i højre side forneden, som kan blanke skrivefeltet af. Det er ikke lykkedes mig at finde ud af, hvad kombinationen er - men fejlen optræder aldrig, når jeg sidder ved min stationære PC.

Fejl 3 kan jeg ikke forebygge, men ved nr. 1 og 2 får jeg næsten altid et forvarsel om noget unormalt - og som regel er det da stadig muligt at kopiere indlægget over i Notesblok inden yderligere forsøg på sending. Det har reddet mig flere gange.

Under alle omstændigheder skal Mikael Boldt nok ikke i gang med at lede efter skjulte fejl i systemet - han har heller ikke tid, han ligger og sveder i sin krybekælder!   :'(

P.S. Jeg er netop kommet i tanker om, at jeg ALTID bruger "Førvisning" inden jeg sender et indlæg. Hvilket betyder, at eventuelle fejl som regel optræder på dette dtidspunkt, og det gør dem måske lettere at registrere?
« Senest Redigeret: 21, Marts 2009 - 21:56 af Morten Jødal »
Mvh. Morten Jødal

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: Forsvundne indlæg
« Svar #1 Dato: 21, Marts 2009 - 22:36 »
Jeg er pt 2050 km fra min krybekælder og planlægger min påske offensiv mod min kælder.

Når jeg læser om problemer i dette forum forsøger jeg altid at løse dem.
I øjeblikket æmper jeg med det græske alfabet, men har stødt på indtil flere forhindringer.

Jeg selv arbejder på en netbook:10" skærm og 95% keyboard. Jeg har ikke mødt en taste-kombination som sletter indholdsfeltet, men jeg har oplevet at min tuchpad mus, hvis cursoren hviler inden i skrivefeltet, så kan den lige pludselig markere al tekst uden jeg opdager det og så er min tekst overskrevet.

Jeg bruger selv "før visning" At teksten forsvandt har jeg ikke oplevet længe, men Webhotellet har også arbejdet en hel del på at stabilisere driften.

Hvis i melder fejl, så fortæl venligst hvornår den opstod - dato og klokke-slet - da det gør det nemmere at søge i fejlloggen og database overvågningen.

god debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk