* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 64
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 33
I alt: 33

Forfatter Emne: Avisers hjemmesider  (Læst 7793 gange)

bovbjerg

  • Gæst
Avisers hjemmesider
« Dato: 07, April 2010 - 11:39 »
Jeg har bemærket, at nogle avisers hjemmesider pludselig vises som en lang række af artikler eller links nedenunder hinanden. Er det min browser (Explorer 7) der er noget galt med eller hvad?

m.v.h.
Jens

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Sv: Avisers hjemmesider
« Svar #1 Dato: 07, April 2010 - 12:37 »
Har du eksempler?
Jeg har netop besøgt Jyllands-Posten, Berlingske, Politiken, Fyens Stifstidende, Aarhus Stiftstidende og Kristeligt Dagblad uden at bemærke noget påfaldende ved siderne.
Flere af dem har et nogenlunde ens layout: to tabelkolonner i midten med overskrifter og blikfangsbilleder, og så annoncer og info i siderne, men det virker bestemt ikke som en fejl, blot som "den måde man laver en avisforside på".
Og man kan selvfølgelig klikke sig ind til enkeltartiklerne derfra.
Min browser er Explorer 8.
For sjovs skyld tjekkede jeg lige JP med Google Chrome også, og her var den en smule pænere, fordi der ikke var bannerreklamer, men ellers var visningen identisk.
Mvh. Morten Jødal

bovbjerg

  • Gæst
Sv: Avisers hjemmesider
« Svar #2 Dato: 07, April 2010 - 13:13 »
Det er bl.a. B.T., Berlingske og JP. Men det er ikke hele tiden. Jeg kan se, at Berlingske nu vises korrekt. Jeg har ikke mulighed for at installere andre browsere, så det kan jeg ikke checke.

John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Sv: Avisers hjemmesider
« Svar #3 Dato: 07, April 2010 - 14:38 »
Har du prøvet med at trykke Ctrl + og Ctrl -  , når du står på en hjemmeside, hvor det ser lidt mærkeligt ud?

bovbjerg

  • Gæst
Sv: Avisers hjemmesider
« Svar #4 Dato: 08, April 2010 - 07:55 »
Det hjælper ikke, men forstørrer og formindsker bare siden, som stadigvæk består af skrevne links i en lang søjle i venstre side. Kan det være noget med at Active X er slået fra? (Administrative sikkerhedshensyn).

m.v.h.
Jens

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk