* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1406
  • Flest online idag: 55
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 59
I alt: 59

Forfatter Emne: Synkronisering fra HTC Smartphone til Google kalender  (Læst 10793 gange)

eigilw

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 172
    • Vis profil
Synkronisering fra HTC Smartphone til Google kalender
« Dato: 02, Januar 2011 - 09:24 »
Jeg har problemer med at synkronisere kalenderen fra en HTC Desire HD til Google kalender. Fra Google kalender til telefonen går det uden problemer, men fra telefonen til Google kalender sker der ingen ting. Jeg kan ikke finde flere opsætningsmuligheder, så hjælp please.
Godt Nytår
Venlig hilsen
Eigil Winkel

harbst

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 2.402
    • Vis profil
Sv: Synkronisering fra HTC Smartphone til Google kalender
« Svar #1 Dato: 02, Januar 2011 - 12:28 »
Htc syncroniseringsprogram er ikke verdens bedste men dog bedre end det fra samsung.

Jeg vidste ikke engang at de kunne syncronisere med Google.
Eller bruger du et Android program eller noget andet ?

Kalendersyncronisering er ofte lavet så det kun går en kort tid bagud i tiden, eller slet ikke bagud , og nøjes med at syncronisere fremtidige aftaler.Måske endda kun dem i den nærmeste fremtid.  Sæt en aftale for i aften eller i morgen, og prøv så at syncronisere igen. 
Jørgen Harbst

eigilw

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 172
    • Vis profil
Sv: Synkronisering fra HTC Smartphone til Google kalender
« Svar #2 Dato: 02, Januar 2011 - 23:27 »
Tak skal du have.
Jeg har prøvet med nær fremtid, men der er absolut ingen respons.
Mærkeligt, når der er opdatering den anden vej uden problemer. Jeg tror det er en markering et eller andet sted, men hvor det kan være kan jeg ikke greje.
Jeg bruger ikke nogen speciel applikation, kun den indbyggede synkronisering i telefonens standardsoftware. Der er forskellige applikationer i android marked, men jeg ville gerne vide om der er en årsag inden jeg prøver noget andet.
« Senest Redigeret: 02, Januar 2011 - 23:30 af eigilw »
Venlig hilsen
Eigil Winkel

eigilw

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 172
    • Vis profil
Sv: Synkronisering fra HTC Smartphone til Google kalender
« Svar #3 Dato: 04, Januar 2011 - 09:59 »
Efter søgning på nettet, nedgravning i diverse menuer  og råd fra en professionel forhandler (de findes) var den eneste løsning en factory reset. Det var med nogen spænding jeg fandt mine kontakter igen på SD kortet, men back up og restore fungerede perfekt.
Jeg tror fejlen har været, at jeg opgav min sædvanlige mail adresse da jeg statede oprindeligt, hvor den forventer en gmail adresse. det har systemet åbenbart ikke kunnet komme over.
Venlig hilsen
Eigil Winkel

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk