* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 149
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 52
I alt: 52

Forfatter Emne: Af med BING!!!  (Læst 11907 gange)

John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Af med BING!!!
« Dato: 12, Juni 2011 - 20:40 »
Jeg har anskaffet en ny Compac med system 7. Den kører udmærket, men hvordan hulen får jeg den til at glem BING som standard søgemaskine (i det lille felt oppe til højre). Jeg VIL have Google, men den foreslår bare en masse inferiørt skrammel, når jeg vil ændre standard søgemaskine!

Kusco

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 533
    • Vis profil
Sv: Af med BING!!!
« Svar #1 Dato: 12, Juni 2011 - 21:48 »
Det har jeg også været. Møg hamrende irriterende at de konstant forsøger at fifle den ind. Det sker alle steder. Lige galt iøvrigt med google's taskbar som jeg heller ikke gider men man SKAL ha den.
Over for sådan noget går jeg i rasmus-modsat-mode og nægter totalt at røre skidtet.


Til sagen...
Du skal have fat i Indstillinger > avanceret > administrer tilføjelses programmer. Vælg "søgemaskiner" og smid Bing på porten.


John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Sv: Af med BING!!!
« Svar #2 Dato: 13, Juni 2011 - 09:26 »
Kusco, jeg kan godt finde ud af at nedprioritere Bing, eller smide den væk, men hvordan får jeg tilføjet Google, så jeg kan vælge den?

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: Af med BING!!!
« Svar #3 Dato: 13, Juni 2011 - 16:54 »
Lige i begyndelsen forstod jeg ikke rigtigt problemet. indtil det slog at det må være Internet Explorer  9 som driller. og jeg gjorde så følgende på min arbejds pc:
1 åbnede google.com i ie
2 søgte efter "google ie8"
3 fik et svar hvor der var et link til installering af en udvidelse
og klikkede der.

jeg kan ikke give dig den eksakte adresse da jeg nu er hjemme og arbejder på XP og firefox.

Ha en god dag

Mikael Boldt

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk