* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 132
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 114
I alt: 114

Forfatter Emne: LG P350 Smartphone i ALDI  (Læst 27729 gange)

John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
LG P350 Smartphone i ALDI
« Dato: 29, November 2011 - 15:45 »
De har den i morgen for 899 kr. Hvad er det man ikke får, som de dyrere har? Er den outdated på nogen måde?

TommyRump

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 533
    • Vis profil
Sv: LG P350 Smartphone i ALDI
« Svar #1 Dato: 29, November 2011 - 16:32 »
Jeg kan ikke sige det 100%, umiddelbart har den de funktioner man kunne tænke sig. Det man nok vil opleve er at processorhastigheden er lavere end i de dyrere modeller. Så man kan opleve at telefonen reagerer langsomt. Desuden er skærmopløsningen nok lige i underkanten, ligesom skærmen efter min smag er for lille.
Hvis man skal skrive SMSer fra den, så bliver tasterne mindre i forhold til en med en større skærm.
Den interne hukommelse er måske også lidt for lille, hvis man vil hente nogle apps ned til den, så kommer det hurtigt til at fylde. Det er ikke alle apps der kan flyttes over til SD kortet.

Ellers kan jeg ikke komme på nogen grund til at ikke at købe den.

MVH Tommy

John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Sv: LG P350 Smartphone i ALDI
« Svar #2 Dato: 30, November 2011 - 08:36 »
Tak Tommy!

Det er min kone det går ud over, hvis du siger noget sludder, men hun skal jo have en julegave og mon ikke den er bedre end 1/10 Gucci-taske?  ;-)

E. Tranberg

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.302
    • Vis profil
Sv: LG P350 Smartphone i ALDI
« Svar #3 Dato: 13, Februar 2012 - 21:42 »
Tråden blev godt og grundigt afsporet efter dette indlæg, men nu har ALDI igen denne smartphone på tilbud til 899,- og jeg er efterhånden den eneste der ikke har en smartphone, så er der nogen der har købt den og vil dele erfaringer ud?


John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Sv: LG P350 Smartphone i ALDI
« Svar #4 Dato: 14, Februar 2012 - 13:01 »
Jeg kan kun sige at min kone er blevet meget glad for sin. Hun bruger den dog ikke til netsurfing andet end i hjemmet eller på arbejdet, hvor der er trådløse net. Derfor har hun beholdt sit taletidskort. Hun har selv fundet ud af de flæeste af dens funktioner. Det eneste jeg har vist hende har været hvordan hun sikrer sig at det mobile bredbånd er slået fra. Det æder nemlig hurtig taletidskronerne op, selv når telefonen ikke bruges.

Jeg har ikke selv ønsket en smartphone, fordi jeg ikke ønsker at gå rundt med noget der ser så sart ud! Derfor er jeg ikke den rette til at spørge mht. sammenligninger. ALDI har i øvrigt nu en Medion smartphone til 1599 kr. Jeg ved ikke hvad det er der gør den dyrere. Min lokale ALDI har også en anden, formentlig tidligere model af LG smartphone til 650 kr. Jeg tror ikke at de har så mange; den har vist kostet 799 kr. da den var på tilbud for nogle måneder siden.

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk