* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 56
I alt: 56

Forfatter Emne: TV kanaler - suk!  (Læst 9455 gange)

Sophiante

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 388
    • Vis profil
TV kanaler - suk!
« Dato: 17, December 2011 - 23:08 »
Dette emne er muligvis trivielt, men de fleste må kende til "problemet".

Jeg har Yousee kabel-tv med grundpakken betalt via grundejerforeningen, samt fuldpakke oveni - ialt mere end 40 kanaler.
Jeg ser stort set kun DR2, DRK og Discovery (som ligger i fuldpakken).

Det er galt nok, men nu ser jeg at det hele stiger med ca 200Kr /måned på grund af privatiseringen af TV som jeg alligevel ikke ser.

Jeg er grundlæggende modstander af at betale for noget jeg ikke har brug for, men jeg vil nødig undvære Discovery som er en af de få kanaler der hæver sig op over plat-niveauet.

Er der slet ingen mulighed for at "opsnuse" Discovery på anden vis, eller i hvert fald væsentligt billigere?

Leeberg

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 171
    • Vis profil
Sv: TV kanaler - suk!
« Svar #1 Dato: 18, December 2011 - 00:52 »
Jeg er ikke helt enig i at Discovery er hævet over platniveauet ... den er kommet derned efter den blev populær herhjemme - jeg savner den fra dengang kun halvdelen af programmerne var tekstet og reklamerne var engelske  ;D Men hver sin smag! Discovery Science har dog fået sorteret de mest platte programmer fra.

Hos boxer kan du få den (sammen med en håndfuld andre kanaler) for ca 150/måned. De har en funktion på deres hjemmeside, hvor du kan vælge den/de kanaler du vil have og så viser den mulighederne og priser. Jeg savner meget National Geografic Channel, men den udbyder Boxer desværre ikke - så indtil videre nøjes jeg selv med de "gratis" kanaler.

Fortsat god weekend!
Med venlig hilsen
Casper Leeberg

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk