* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 25
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 21
I alt: 21

Forfatter Emne: Tilbageknap og JP  (Læst 7430 gange)

bovbjerg

  • Gæst
Tilbageknap og JP
« Dato: 11, Marts 2013 - 13:42 »
Når jeg læser Jyllandsposten på nettet, virker tilbageknappen efterhånden kun, hvis der klikkes flere gange.
Det er kun Jyllandsposten - alle andre netaviser virker ok. Jeg bruger Internet Explorer 9.
Hvis man højeklikker, kan man se, at der tilsyneladende sættes sider ind med http://jylland-posten.dk/?service=load, som man skal forbi for at komme tilbage til forsiden.
På en anden PC, har jeg Google Crome, og der virker JP udmærket.
Hvad kan dette skyldes, og hvordan kan det eventuelt undgås?


m.v.h.
Jens


clausn

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 21
    • Vis profil
Sv: Tilbageknap og JP
« Svar #1 Dato: 11, Marts 2013 - 17:30 »
Jeg troede, det havde noget med JP-Premium at gøre ( det er JPs kundeklub med små fordele for abonnenter), men efter at have prøvet, med og uden at være logget ind, får jeg samme resultat som dig, både med MS IE 10 og Google Chrome. Jeg håber andre kan hjælpe.
MVH
Claus
Claus Nielsen

efry

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
Sv: Tilbageknap og JP
« Svar #2 Dato: 11, Marts 2013 - 18:56 »
Oplever det samme med IE8, men med Firefox (19.0.2) er der ingen problemer.

Årsagen kan jeg ikke udtale mig om.

I Firefox er der dog installeret et modul til fjernelse af reklamer, men om det har betydning ved jeg ikke.

« Senest Redigeret: 11, Marts 2013 - 18:57 af efry »

HP

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 260
    • Vis profil
Sv: Tilbageknap og JP
« Svar #3 Dato: 12, Marts 2013 - 13:55 »
Af samme grund har jeg fravalgt J-P som en af mine foretrukne nyhedskilder på nettet (IE8).
Jeg finder det irriterende / provokerende at blive påduttet noget af min leverandør (jo, jeg er abonnent), som jeg ikke har bedt om eller behov for.
Mange nyheds-sites irriterer endnu mere ved at starte en videoreklame når man har valgt at se et videoklip til illustration af en nyhed. Samme reklame kan desuden ikke stoppes før den er færdigspillet.
- - - SUK - - -

HP
p

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk