* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 74
I alt: 74

Forfatter Emne: Støj fra staldventilation  (Læst 24551 gange)

Mettebloch

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
Sv: Støj fra staldventilation
« Svar #15 Dato: 28, Oktober 2014 - 09:17 »
Hejsa

Jeg kan ikke lade være med at blande mig i denne debat. Sidste sommer fik jeg nemlig selv installeret lydisolering i min staldbygning, da den ligger op mod hovedhuset, og vi var generet af støjen fra dyrene. Jeg var ikke selv kommet på den løsning, men vi havde nogle støjeksperter ude fra BL Støjisolering, der foreslog os at opsætte lydisolerende elementer i både staldbygningens væg ind mod hovedhuset og ligeledes på hovedhusets væg ind mod staldbygningen. Jeg må sige, at den løsning har løst vores problem fuldstændigt. Vi hører ikke mere til dyrene overhovedet. Det kan varmt anbefales. Du kan læse mere om det her: http://www.stoej.dk/produkter-og-services/cases/stoejisolering-i-koebenhavn/

Vh Mette

harbst

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 2.402
    • Vis profil
Sv: Støj fra staldventilation
« Svar #16 Dato: 28, Oktober 2014 - 14:18 »
Det er let gennemskueligt at mettebloch bare er ude for at annoncere for sit firma. Ingen af os tror på den løsning i dette tilfælde.
Jørgen Harbst

Faurbye

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 43
    • Vis profil
Sv: Støj fra staldventilation
« Svar #17 Dato: 29, Oktober 2014 - 08:32 »
Jeg er mere end tilbøjelig til at give harbst ret mht. "Mette Bloch".
Søger man på google med dette navn og "støjdæmpning", får man bl.a.:
http://vejle.lokalavisen.dk/erfaring-fra-koebenhavn-stoejdaempning-virker-/20141016/artikler/710169965/2087

Citat derfra:
"...Jeg bor selv lige ved metrobyggeriet ved Halmtorvet i København, og vi har selv virkelig lidt med den høje og længevarende støj..."
Og herefter linker "hun" til samme firma.

Så "tilfældigvis" har "Mette" både støj fra dyr i stalden og fra metrobyggeri...utroligt hvad man kommer ud for på Halmtorvet  :o

Så kære "Mette": Reklamer, nej tak!  >:(

Mvh
Jens

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk