* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 115
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 33
I alt: 33

Forfatter Emne: Hvad skal virksomhed gøre for at tiltrække dig?  (Læst 6242 gange)

Evik

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
Hvad skal virksomhed gøre for at tiltrække dig?
« Dato: 19, November 2014 - 12:39 »
Hej.

Jeg er studerende på Syddansk Universitet og er i fuld gang med mit speciale om hvordan virksomheder kan tiltrække arbejdskraft fra blandt andet ingeniører.

I den forbindelse vil jeg bede dig om at besvare mit spørgeskema. Det handler om hvad der tænder dig i et arbejde og hvad man kan gøre for at gøre dig til en tilfreds medarbejder. Den tager 9 - 12 minutter at besvare.

Vi skriver den i samarbejde med en virksomhed og derfor vil dit svar bruges i praksis af rekrutteringen.

Som en ekstra gevinst har du mulighed for at vinde 2 flasker vin, hvis du udfylder din mail adressen, når spørgsmål skemaet er besvaret.

Jeg håber du vil svare på skemaet. Hav en fortsat god dag.  :)

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=R7GGU7R9CP1P

Hilsen Peter

Mikael Boldt

  • Administrator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 1.150
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
Sv: Hvad skal virksomhed gøre for at tiltrække dig?
« Svar #1 Dato: 19, November 2014 - 17:18 »
jeg er ved at besvare jeres spørgeskema.

Denne replik er skrevet mens jeg svarer på spørgsmålene.

Spørgsmål 2 giver problemer.
Hvilken uddannelseslinje har du? jeg er civilingeniør, bygning hvad skal jeg svare?
Og så er der spørgsmålet om afstand mellem hjem og arbejde. Jeg arbejder i udlandet, så hvordan måler man?

Nogle af spørgsmålene kunne godt bruge et "andet" felt og mulighed for at forklare.

måske tilhører jeg ikke målgruppen?
næsten 55 år, foretrækker projekt-ansættelse, kan ikke længere lokkes med efteruddannelse.

Hvis en virksomhed skal tiltrække mig skal det være fordi vores CV'er tilsammen gør os attraktive til at løse et givet projekt.

Held og lykke med undersøgelsen - håber i får et resultat i kan bruge.
Ha en god dag

Mikael Boldt

efry

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
Sv: Hvad skal virksomhed gøre for at tiltrække dig?
« Svar #2 Dato: 20, November 2014 - 10:18 »
Jeg er ikke i stand til at komme længere end til spørgsmål 2 og undrer mig over de mulige uddannelser, der er nævnt.
 
Er valget 'Maskine' tænkt anvendt af de intelligente robotter, der måtte komme forbi?

Jeg vil også ønske held og lykke med undersøgelsen, for det er der vis hårdt brug for!

harbst

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 2.402
    • Vis profil
Sv: Hvad skal virksomhed gøre for at tiltrække dig?
« Svar #3 Dato: 20, November 2014 - 15:20 »
Grupperne i 2 er slet ikke tilstækkelige.
du må finde ud af mere om ingeniøruddannelserne.
Hvor skal stærkstrømmeren eller skibsbygningsingeniøren markere? for nu bare at nævne nogle få.
Jørgen Harbst

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk