* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 36
I alt: 36

Forfatter Emne: "Marker som læst"  (Læst 16747 gange)

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
"Marker som læst"
« Dato: 20, Juni 2015 - 23:01 »
Findes funktionen "Marker som læst" i Ingeniørdebat - eller kan den implementeres?

Jeg spørger direkte, fordi en bestemt debattør i den senere tid 3 gange har forsøgt at genoplive en gammel tråd, som ingen andre svarede på, ved at poste et nyt indlæg. Da min (og jeg gætter på fleres!) grund til ikke at gå ind i debatten er en manglende tiltro til det oprindelige indlægs grundforudsætning, kunne jeg godt ønske mig en lettere måde at slippe for læsning på end at åbne det meget store indlæg og derpå klikke til noget andet. Hvilket om ikke andet bidrager positivt til læsestatistikken for et ellers uønsket emne. Men jeg har ikke fundet en sådan mulighed!
Jeg læser ellers principielt "alt", så jeg er ked af at have markeringer af "nyt" stående i listen til højre. Men indtil nu har jeg ikke fundet andre metoder til at fjerne markeringen end faktisk at "læse" indlæggene ...
Mvh. Morten Jødal

Hideout

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 16
    • Vis profil
Sv: "Marker som læst"
« Svar #1 Dato: 22, Juni 2015 - 00:18 »
Der er en 'marker alle indlæg som læst' knap på forsiden - den bruger jeg efter at have kigget på de indlæg som har min interesse - mon ikke den også virker for dig :-P

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk