* * *
Medlemmer
  • Total antal medlemmer: 627
  • Sidste: Stone
Statistik
  • Total antal indlæg: 15521
  • Total antal emner: 1418
  • Flest online idag: 37
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 34
I alt: 34

Forfatter Emne: Engang for længe siden  (Læst 231 gange)

B Mønnike

• Global Moderator
  • Senior
    • Vis profil
Engang for længe siden
« Dato: 08, Oktober 2020 - 10:56 »
Blev dette sted skabt af Ebbe Tranberg, fordi han med flere var utilfredse med Ingeniørens debat politik.

Både Ebbe, Michael og jeg skriver igen på Ingeniørens debatsider, men jeg kan se at ingeniøren gemmer også her på dette sted gemmer sine artikler bag en betalingsmur i henvisningsafsnittet nederst .

Grunden for at vi fulgte Ebbe med herover var netop et betalingskaos på ingeniørens debat sider den gang.

Jeg skriver som sagt på debat siderne af teknisk politiske årsager indtil det totale kaos der bliver for meget......men jeg synes ikke at vi skal vise emner fra ingeniøren der er gemt bag en betalingsmur, men gerne dem som ikke er, så de som kommer her også kan læse de"frie"
artikler
Med venlig hilsen
Bjarke Mønnike

jj-

• Senior
    • Vis profil
Sv: Engang for længe siden
« Svar #1 Dato: 09, Oktober 2020 - 19:22 »
Jeg har aldrig klikket på nogle af de omtalte links til ing-artikler, men jeg støder ofte på ing-artikler blokeret med plus-indhold og i nogle tilfælde er det let at finde en workAround :)
På ing.dk er f.eks.:
Elendigt indeklima i skoler kan blive fortid for 3 milliarder
blokeret med plus-indhold, men den kan istedet læses på:
Elendigt indeklima i skoler kan blive fortid for 3 milliarder - Building Supply DK.
https://www.building-supply.dk/article/view/744093/elendigt_indeklima_i_skoler_kan_blive_fortid_for_3_milliarder?ref=rss
Desuden kan ing-plus artikler muligvis også læses på biblioteket?

Mvh jj

Seneste Debatindlæg

Google ads:

DR-Nyheder

Nyt fra ing.dk