Ingeniørdebat > Gæstebog, ris, ros og forslag

Konkurrence: ingeniørdebat.dk savner et Logo

<< < (2/4) > >>

Morten Jødal:

--- Citat fra: Mads Aggerholm efter 04, Oktober 2007 - 09:10 ---Jeg kan se alle tre:
--- Afslutning på citat ---
Åh, det kan jeg også nu!
Det var først i andet forsøg, det gik op for mig, at jeg skulle se efter de små ikoner til venstre på adresselinien - jeg troede der manglede noget forneden!
Men selvfølgelig - det ER jo forslag til ikonfiler!

jj-:
Som logo kunne evt. bruges en Lissajous kurve:

-Der er mange former og størrelser at vælge imellem:
In mathematics, a Lissajous curve (Lissajous figure or Bowditch curve) is the graph of the system of parametric equations
http://en.wikipedia.org/wiki/Lissajous_curve

--- Citér ---Lissajous figures are sometimes used in graphic design as logos. Examples include the logos of the Australian Broadcasting Corporation (a = 1, b = 3, ? = ?/2) and the Lincoln Laboratory at MIT (a = 4, b = 3, ? = 0).
--- Afslutning på citat ---


mvh jj

TommyRump:
Man kunne jo også hive en rigtig klassiker ind...


Atomet i linket er dog brugt som logo hos firmaet... Så det skal man nok lige holde sig fra ...

MVH Tommy



img link indsat, admin

jj-:
Hvad er http://www.trucios.webbyen.dk/
-Den blokere nærmest min computer :)

mvh jj

Mads Aggerholm:

www.webbyen.dk er et sted hvor menigmand kan lave små websider i en fart. Uden at købe et domænenavn og et hotel og alt muligt.

www.trucios.webbyen.dk er et lille website jeg har oprettet for sjov - og for at have et sted jeg kan anbringe billeder, når de skal vises, f.eks. her.

Som nogle har bemærket, kører det ikke afsindigt hurtigt.

Michael Boldt gav mig ellers nogle links til mine logoer, www.ingeniordebat.dk/images/aggerholm/logo.bmp og www.ingeniordebat.dk/images/aggerholm
men det funkede ikke rigtigt. Muligvis fordi mine forslag havde 'ø' i navnene?

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version