efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Undskyld Morten! :'( for sprogbruget
Men da din hensigt er, at undgå reaktioner som den beklagelige, så så må du også tillade os andre, at have en anden mening end din!
Jeg kan ikke se den ringeste grund til, at danskere, der har vendt deres land ryggen og permanent bosat sig i fx danskerkolonien på Solkysten, skulle kunne påvirke valgets udfald og dermed bl.a. størrelsen af den danske indkomstskat, som måske er det, de er flygtet fra?
Citat fra: Morten JødalJeg kan ikke se den ringeste grund til, at danskere, der har vendt deres land ryggen og permanent bosat sig i fx danskerkolonien på Solkysten, skulle kunne påvirke valgets udfald og dermed bl.a. størrelsen af den danske indkomstskat, som måske er det, de er flygtet fra?Kære Morten Jødal, jeg finder din ovenstående stående udtalelse ekstremt krænkende. Faktisk overgår den alt jeg kan mindes selv Mønnike har udgydt i tidens løb.
Jeg forstår ikke reaktionen fra Plammox og Karsten. Det kan være at de med god grund er utilfredse med forhold i Danmark, og især med visse danskeres attitude overfor folk , som er lidt fremmedartede. Vi er flere som er utilfredse med den del af det danske. Men det har da ikke noget med Mortens indlæg at gøre, og I giver jo også Morten ret i at I ikke har så meget at gøre ved det danske foltetingsvalg.
Vi ville gladeligt have fortsat med at bo i DK, men må konkludere at det at have et udenlandsk navn er et alvorligt handicap.