efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Svar til BCC: Det var også sådan, jeg opfattede det. Men det er ikke min egen PC, så de forebyggende foranstaltninger har ikke været foretaget, f.eks. Norton Ghost.Der er for øvrigt en anden mulighed, som ikke kræver specialprogrammer. Hvis man har en ekstra Windows installation på en anden partition eller på en separat harddisk kan man kopiere hele XP installationen som back-up, dvs både Documents and Setttings, Program Files og Windows. Men jeg har ikke prøvet Norton Ghost, så jeg ved ikke om der er nogen specielle fordele ved det, eksempelvis komprimering
...Hvis outlook herefter virker er der noget galt med brugerens profil og man skal slette den.Her er ikke tale om outlook profiler, men selv login profilen til windows...
Hej.Tak for svarene. Mht at logge på med en anden bruger er det værd at prøve.Mht back-up: Det må så blive næste gang der skal installeres, men det er et godt råd.Ved du for øvrigt, hvis man tager en back-up med Ghost eller andet og re-storer, bliver disken så defragmenteret automatisk? Hvis jeg defragmenterer, er der altid nogle filer der ikke bliver defragmenteret, enten fordi de er systemfiler og betegnes som låst, eller fordi der ikke er plads eller helt uden grund? Jeg har prøvet både med Windows defragmentering og Disk Defrag fra Auslogic.
Det irriterer også mig at "unmovablecluster's" ligger og flyder hvor det passer dem.