* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 23
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 25
I alt: 25

Forfatter Emne: Tidsmaskinen  (Læst 5970 gange)

B Mønnike

  • Global Moderator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 3.459
    • Vis profil
Tidsmaskinen
« Dato: 04, November 2010 - 13:19 »
Hej Morten

Jeg fandt lige denne atikvitet på nøren

07. aug 2002 kl 16:26

Morten Jødal
Re: RoundUp!
Bjarke, jeg synes bestemt ikke du skal hælde din kones fine vinaigre over ukrudtet - du skal jo gerne holde på både konen og pengene ;-).

Du henviste til Heidelberg Lagereddike, og jeg bruger Brugsens ufarvede husholdningseddike - det er ligeværdige produkter på de sædvanlige 5%. Fransk vineddike er noget helt andet, hvor du betaler en uhyrlig pris for den lille rest aromastoffer, der er tilbage fra vinen - så den skal du forbeholde salatmarinade og sur-sød sauce, alt andet vil være fråds!

Det eneste, der betyder noget i denne sammenhæng, er indholdet af ren eddikesyre, og jeg tror fortsat, at den billigste løsning er at fortynde 32% eddikesyre. Den er også billigst til afkalkning af kaffemaskiner m.v., så den har man vel alligevel i huset? :-)

Forøvrigt skrev jeg, at vi IKKE skal skændes, så hvorfor denne opremsning af alternativer? Jeg synes forresten, du glemte et vigtigt ord, for det vi er nået til, er vist lidt godmodigt DRILLERI! ;-)

Morten Jødal

Der er en der vist uforvarende er kommet til at åbne denne gamle diskussion om oprindeligt Round Up.

Som tiden dog går :o
Med venlig hilsen
Bjarke Mønnike

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Sv: Tidsmaskinen
« Svar #1 Dato: 04, November 2010 - 16:35 »
Tænk, er det virkelig 8 år siden!  ???
Mvh. Morten Jødal

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk