efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
FørstReseach er godtHer kan du læse Troels Halken udannelse og beskæftigelse siden han blev uddannet som ingeniør.
Jeg vil uden at genere dig Morten, mene at Troels sikkert mere inde i klimastoffet end du, kva sit arbejde.
Det er her klimaforskerne glemmer og det gælder alle, for og imodsigere at deres forudsigelser er baseret på modeller og antagelser udfra de forskelle man har målt gennem max de sidste 200 år med en rimelig præcision (temp) og CO2 de sidste 50 år.
Foreløbig kan en del ejere af københavnske ejendomme med kældre konstatere, at klimaforandringerne har indhentet dem. Skybruddets årsager kender vi naturligvis ikke eksakt
eg synes at det er modigt af dig at udtale dig så konsekvent om hvad der har været årsag til skybruddet d. 2.7.2002.
At hans holdninger ikke er i overensstemmelse med dine
Aha! Der fik jeg vist trykket på kontakten
man kunne ikke måle temperaturerne. Her har man anvendt årringe til at danne sig et skøn over hvorledes den og den sammensætning repræsenterede hvad.Og selvfølgelig har forskningen ikke stået stille i de 35 år der gået siden.
Og så er vi her hvor vandene skiller. Hvis klimaet bliver varmere...hvad så?Så er der to veje der kan følges. Den pragmatiske Lomborgvej eller strudsevejen hvor man stikker hovedet i en busk og tror at det hjælper.
Her fortæller strudsene fra deres elfenbenstårne om naturkatastrofer
som om en havstigning er at sammenligne med en krig
Det er ret muntert at du som foreslår vi skal anvende viden til levere energibesparelser, ikke vil anvende Akraft. Det er endnu mere muntert, at de som går ind for vindkraft og er imod Akraft ,falder ned fra træerne i Østerild
[...[en artikel, der stort set afliver Henrik Svensmarks "solplet-teori" som hovedårsag til klimaændringer. Naturligvis ikke effekten som sådan [...]Og så må jeg hellere straks bryde sammen og tilstå, at min overskrift er provokerende og ikke dækkende for artiklens videnskabelige indhold!
det Cern er kommet frem til kan vel kaldes en udvidelse af det Svensmark kom frem til