efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
"Dome" er normalt belysningen i kabinen - deraf navnet. Google dine problemer - el i biler er i dag ret kompliceret, men løsningerne ofte ret simple.
...og radioen spiller lystigt (DR P1)!
Er der overhovedet noget der spiller lystigt på DR1 ?
Citat fra: Kusco efter 23, September 2011 - 10:07Er der overhovedet noget der spiller lystigt på DR1 ?Ja, det er der da jævnligt! (det er ikke de TV-udsendelser, jeg lukker op for!)Men nu skrev Chrismark om P1 - og bemærk, at DR meget konsekvent kalder alt med TV for DR- og alt med radio for P- Men selv på P1, som ellers er talekanalen, kan man finde "lystigt" spil. Dels er de begyndt at fylde 1-2 minutters pauser ud med ligegyldig musik, dels kan man lytte til "Filmland", hvis studievært er fascineret af filmmusik. I et ekstra grelt tilfælde brugte han 7 minutter af de tildelte 27 minutter på at spille et - for ham - særligt interessant stykke filmmusik. Siden det gik op for mig, at det kunne være så slemt, er det sjældent jeg hører denne udsendelse til ende!
Citér...og radioen spiller lystigt (DR P1)! Er der overhovedet noget der spiller lystigt på DR1 ?Fandt du årsagen til at den sprang ?En sikring er ikke en sliddel, det er en årsag til at den springer.