efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Jeg benytter som regel søgefeltet og så vælger jeg en passende dato. Se vedhæftede billeder./Tommy
Min win 7 er på udenlandsk så det jeg henviser til er ikke det korrekte danske navn.Du skal ind i mappens funktioner (folder options) og her kan du under fanebladet "søg" markere:"søg altid filnavn og i indhold..."Hvor finder du mappens funktioner?1) åbn mappeni øverste linje har du adressefelt og søgelinie.neden under linjen med "filer, rediger, vis, værktøjer, hjælp"2) klik på værktøjer og derefter på "mappe funktioner"
Jeg bliver mere og mere rund på gulvet! "Mappens funktioner"? "Adressefelt"? "Søgefelt"? Taler du om en browser? Når jeg har klikket på "Start", kommer der under "Alle programmer" et ubenævnt søgefelt frem (lige til venstre for "Luk computeren"), men intet med "options"!
Vi taler IKKE om ie(internet explorer), vi taler om søgning i explorer - som er navnet på mappevisningen i Windows - og som er bygge op på samme program.Når man bruger Win7 og når man vil lave søgning i indholdet på ens filer skal mapperne formateres til dette.Jeg beskrev hvordan i tidligere indlæg og gjorde opmærksom på at jeg ikke kan give præcist svar da min Win7-pc er sat op til engelsk. i mit seneste indlæg viste jeg så nogle skærm-billeder fra min Win7-pc (som stadig er på engelsk) for at kunne guide lidt yderligere frem mod, hvor man indstiller til at kunne søge i dokument-teksten.
ingen af mine 7'ere har en "Explorer"!
Og til dem der ikke kan finde "Explorer" er den nemmeste måde: Windows-tasten + "E"Jakob
I den danske udgave hedder menuen "Organiser" og punktet "Mappe- og søgeindstillinger".
Jo, jeg har den der i proceslinjen, men hvordan får jeg den til søge frem alle filer som jeg lavede i juni måned 2007 OG som er større end 1 mb?
System.Size:>10mb OG System.DateModified:01-06-2007 .. 30-06-2007