efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Jeg har planer om at bygge et stødapparatur, som kan give mig selv elektriske stød. Ja, jeg ved godt at ideen lyder skør, men det er en del af en behandlingsmetode med neuropatiske smerter, som jeg lider.
Hvordan tror i jeg kan komme videre i mine bestræbelser på at bygge et sådant apparatur, når jeg ikke selv er ekspert på område?
Stød med strømbane, som passerer hjerteregionen, fra hånd til hånd, kan være langt farligere end mange tror.
så er det ekstra risikabelt, hvis det er fra en som ikke kender Thevenins teorem , men tror at ohms lov gælder for det menneskellige organer som eksempelvis huden.
Min gamle far lavede et par der ligner i 60'erne.Det var egentligt meget lig et ringeapparat, drevet af et 4,5V batt.
Der skrives også om sligt + købe apparater her:http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2008/12/30/tens-tns-str%C3%B8m-mod-smerter
for en hel del af resistansen igennem legemet vil ligge i dine håndfader ogvære meget afhængig af, om du har tørre, svedige eller pjaskvåde hænder. Skal apparatet være decideret strømstyret og tillige kunne begrænse pulsens varighed, taler vi nok om en ret avanceret konstruktion
Den brug af begrebet resistans, kan kun betyde at man henviser til ohms lov.
Så bevæg lad en magnet dumpe gennem en spole, og man får et veldefineret stød hver gang.