efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Ikke et ord om nogen forebyggelse af tandkødsbetændelse.---------------------------------------------------------------------
Samtidigt opdagede jeg, at en del af behandlingen af paradentose (på WWW) er børstning af tænder med SÆBE.!
Men; Har I prøvet og børste tænder med sæbe pH 10 ?
Uparfumeret sæbe i stedet for tandpasta – det virker!Charlotte har siden august brugt håndsæbe i stedet for tandpasta. Det virker! Paradentosen forsvandt. Og så er det nok også rigtigt, som professor Gerard F. Judd skriver, at man på denne måde kan gendanne tandemaljen.Charlotte Skriver:Da jeg hørte om sæbe som middel mod paradentose, var jeg med det samme overbevist om, at her var der noget nyt. Jeg prøvede (ja, det er rigtigt, det er håndsæbe), og jeg var ved at kaste op. Jeg opgav et stykke tid, men med tanken om flere forestående paradentoseoperationer (jeg havde lige fået en), prøvede jeg at tage mig sammen, og jeg har så børstet tænder morgen og aften i håndsæbe siden begyndelsen af august (i år!).I dag var jeg til tandlæge, og her er “dommen”:5 løse tænder (af 1. grad, som de siger) var groet fast igen.Tandkødslommer på mellem 4-6 mm var fuldstændig væk. Der var ingen åbninger eller huller nogen steder mellem tænder og tandkød.Mit tandkød var helt sundt og lyserødt alle steder, som om det var “nyt” – ingen paradentose.
Ifølge dette link er det med sæbe ikke af det værste;http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2013/07/14/paradentose-2
Homøopati er fup med stort 'F' i min verden.
"Homøopati er fup med stort 'F' i min verden."Tja..? Hos nogle kan et par jordnøder dagligt helbrede. Kejne "hokus-pokus" her; Hvis man har kost uden fedt, vil man ikke optage række vitaminer, da de kun kan oplyses i fedt. Og det har et jordnøder.
Eller bare et enkelt kommer i edb-programm. "Har du virkeligt brugt 14 dage på og finde en kommer?"
"Kolloidt sølv er et naturligt antibiotikum, som er uden bivirkninger. Det skal være i den rigtige form. Kolloidt sølv optages i mikroorganismerne og ødelægger deres kemiske processer, så de dræbes. Samtidig medfører den måde, det kolloide sølv virker på, at mikroorganismerne ikke kan mutere eller blive resistente."
Jeg mener at vi netop for tiden læser i fagtidsskrifter om bakterier som bliver resistente overfor sølv (-partikler? -ioner?)
Jeg mener at vi netop for tiden læser i fagtidsskrifter om bakterier som bliver resistente overfor sølv (-partikler? -ioner?)Kan nogen afklare?
Det skal man vist nok lige væne sig til. Det afgiver pulserende stråle på op til 5 bar.
Citat fra: Mads AggerholmJeg mener at vi netop for tiden læser i fagtidsskrifter om bakterier som bliver resistente overfor sølv (-partikler? -ioner?)Kan nogen afklare?Det har jeg ikke set før?
Gider Morten forklare efter KISS hvad der sker når jeg blander sæbe med pH10 med noget vand. Bliver det til 1/2 pH10 ? eller hvad?