ingeniørdebat.dk
Velkommen,
Gæst
. Venligst
log ind
eller
registér
dig.
1 Time
1 dag
1 uge
1 måned
Altid
Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder:
efter 5 år får Ingeniørdebat.dk
nu en ansigtsløftning
Hjem
FORUM
Hjælp
TinyPortal
Søg
Kalender
Log ind
Registrér
ingeniørdebat.dk
»
Ingeniørdebat
»
Ingeniøruddannelserne
»
Spørgsmål vedrørende uddannelsen inden start
Statistik
Medlemmer
Total antal medlemmer: 479
Sidste:
PTRasmussen
Statistik
Total antal indlæg: 16021
Total antal emner: 1413
Flest online idag: 43
Flest på samme tid: 2687
(03, April 2026 - 11:51)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 25
I alt: 25
« forrige
næste »
Udskriv
Sider: [
1
]
Forfatter
Emne: Spørgsmål vedrørende uddannelsen inden start (Læst 18332 gange)
madswp
Debattør
«
Dato:
18, Juni 2014 - 21:54 »
Hej Ingeniører
Jeg er en ung mand på 29 der kraftigt ønsker at starte på ingeniør uddannelsen. Enten elektronik eller maskin linjen.
Jeg er uddannet maskin mekaniker på 8'ende år, og alt fritiden går til reparation af styrbokse/controllere, programering/software justeringer af styrenheder til bilbranchen og landbrugsbranchen. Det har altid været teorien bag alle ting der har fascineret mig frem for selve mekaniker/diagnose arbejdet.
Jeg tog turen til Aalborg universitet (Esbjerg) til åbent hus og fik snakket meget med alle vejledere og studerende, angående min situation (hus, børn, Su osv) men kunne godt bruge lidt mere feedback fra jer som har taget uddannelsen (gerne i esbjerg) og er kommet i arbejde bagefter. Så jeg har et par spørgsmål: