efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Mit spørgsmål er blot: Er der nogle af jer som har opgraderet til Win11 og havde i nogle problemer?
Dette emne er interessant da jeg jævnligt bliver bedt om opgradering til Win11, men endnu har strittet imod.Erfaringer fra tidligere siger mig, at ændringerne mere er til fordel for Microsoft end for mig selv, og det irriterer mig at skulle vænne mig til ændringer for ændringernes skyld.Kan nogen evt. give en liste over disse ændringe
What is the difference between Windows 10 and 11?Windows 11 brings a brand-new, more Mac-like interface to the OS. It features a clean design with rounded corners and pastel shades. The iconic Start menu also moves to the center of the screen along with the Taskbar. But you can move those back to the left, as they are in Windows 10, if you prefer.26. jan. 2022
Hej JJ Jeg ser at du spørger til BM på ingeniøren du kan betro Flemming at jeg stadig er i live
Lyder komplet gak i min verden.Det er lige som en ny bilmodel, hvor eneste ændring er at uret er flyttet hen på midten, og der er en anden knop på gearstangen.
Jeg stødte på en computer der var "opgraderet" til Windows 11, hvorfor den ikke ville acceptere driveren til USB-serielkonverteren, som er nødvendig for at udføre min arbejdsopgaveTil al held kunne jeg gå på producentens hjemmeside og hente en ny driver, som jeg installerede og fik meddelelsen: "Driveren du vil installere, er allerede installeret" (sådan cirka).
Nej tak.
Drivere - indtil nu nul problem.