efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
nu er vi uden for forudsætningerne givet i det oprindelige spørgsmål.
Hm! Du mener defineret mellem + og -1 ikke sandt, Morten.
Sinuskurven er den grafiske fremstilling af en trigonometrisk funktion, der hører sammen med et punkts bevægelse 3600på en cirkelperiferi.
Når du trutter i dit signalhorn så havner vi i begrebet harmoniske svingninger og det er for mig noget andet end sinuskurver(pedantisk konstateret)
Elementær pædagogik. For når man skriver definetion i stedet for definition, så har man ikke brug for en optræden af Esrasmus Montanus.
Men det der blev spurgt om var hvad en sinuskurve var defineret som.Og det er, som jeg beskriver det, overfor den spørgende person.
Men vil den resulterende P også være perfekt sinusformet?
Hvordan defineres en perfekt sinuskurve i det hele taget?
Citat fra: LHHMen vil den resulterende P også være perfekt sinusformet?Citat fra: LHHHvordan defineres en perfekt sinuskurve i det hele taget?-Man kan altid diskutere, hvad der forståes ved perfekt sinusformet?-Men sin²(x) er mindre bred end sin(x) og sin³(x) er antagelig endnu mindre bred?-Formen afhænger også lidt af, hvordan t og U-aksen kalibreres?-Jeg kan ikke se noget forkert i de svar Jødal og Habst har givet.-Kun LHH kan svare på om Jødal og Habst's svar er forståeligt og tilfredsstillende?-I modsat fald må LHH stille supplerende spørgmål?mvh jj