efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
..det er muligt, at du betragter hr Møller som middelmådig, men han har dog haft evner til at træffe de for ham og virksomheden, rigtige beslutninger.
Meningen i dit sidste afsnit er noget uklart, John. Der manngler et eller andet,
Citat fra: B Mønnike efter 03, December 2009 - 09:57..det er muligt, at du betragter hr Møller som middelmådig, men han har dog haft evner til at træffe de for ham og virksomheden, rigtige beslutninger. "middelmådigt menneskeligt format", Bjarke! Nu ved jeg ikke hvor meget du følger med, Bjarke, men det er vist temmelig velkendt; mange af os ingeniører, husker da fx Cappel-sagen, men der er jo masser af lignende udsagn!Hvis det skulle være lykkedes dig ikke at lære folk der har lavet mange penge, kan jeg fortælle dig at menneskelig middelmådighed slet ikke er sjælden i de kredse, hvor der samles i bunke! Det mest sympatiske menneskelige træk Arnold Mærsk Møller har, er i mine øjne hans relative sparsommelighed!
Min hukommelse peger nu mere på noget med skibskruer, når jeg hører dette navn. Jeg husker ingen sag!
Nu opfinder jeg til skuffen og hygger mig med at være pensionist
Jeg spekulerer på, om det er en simpel fejlberegning fra HLs side? Skulle han have ventet med sit angreb indtil der var underskrevet et dokument mere?Og er hele den nye sag mon et forsøg på at presse prisen for HLs part i virksomheden ned?
Det gælder vel også for Mærsk, at han er uerstattelig