* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1406
  • Flest online idag: 88
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 57
I alt: 57

Forfatter Emne: Kolloid sølv i Kongsberg.?  (Læst 17898 gange)

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Sv: Kolloid sølv i Kongsberg.?
« Svar #15 Dato: 13, Marts 2016 - 19:19 »
Du behøver hverken at tage til Israel (langt væk) eller til København (Verdens 8. dyreste by ifølge den seneste opgørelse!) for at få et "dødehavsbad".
Det tilbydes også i Mariager på saltcentret og derudover på Læsø Kur i Vesterø Havn.

Keine Hexerei!

P.S. Da jeg søgte på saltbade og psoriasis for at finde URL på de to steder, kom jeg også omkring psoriasisforeningen (som anbefaler kurene) og en vedføjet annonce for Leo Pharma, som nu producerer psoriasismedicin (jfr. Mønnikes tidligere indlæg)
Mvh. Morten Jødal

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Sv: Kolloid sølv i Kongsberg.?
« Svar #16 Dato: 13, Marts 2016 - 19:31 »
Resistente! vi burde have en rettefunktion
Jamen det har vi da!
Lige over det færdige indlæg, til højre for "Citér" finder du "Redigér", som du helt frit kan bruge på egne indlæg (som moderator har du endda yderligere rettigheder, men det er ikke nødvendigt).
Et klik på knappen åbner det gamle indlæg igen, så du kan rette stavefejl m.v.
Det bliver ikke helt usynligt, der tilføjes en linie nedenunder med "sidst redigeret (dato og tid) af (navn)"
Men alt i alt er det da mindre synligt end et helt nyt indlæg med rettelsen i.

God debatskik:
Jeg bruger ofte funktionen, hvis jeg har lavet en alvorlig stavefejl eller anden bøf og opdager det inden andre har kommenteret.
Er der kommet kommentarer, lader jeg fejlen stå og kommenterer på svaret om nødvendigt.
Et sådant tilfælde opstod nyligt i tråden om rust - fugt, hvor jeg klart ikke havde genlæst det oprindelige spørgsmål inden min sidste kommentar.
Kobbernagels svar afklarede sagen faktuelt, så jeg hverken rettede eller kommenterede - men nu vil jeg da benytte lejligheden til at sige undskyld til Sophiante for mine to sidste indlæg i tråden.
Mvh. Morten Jødal

B Mønnike

  • Global Moderator
  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 3.459
    • Vis profil
Sv: Kolloid sølv i Kongsberg.?
« Svar #17 Dato: 13, Marts 2016 - 20:02 »
Jeg skulle være gået til Louis Nielsen, Morten:)
Med venlig hilsen
Bjarke Mønnike

chrismark

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 677
    • Vis profil
Sv: Kolloid sølv i Kongsberg.?
« Svar #18 Dato: 13, Marts 2016 - 20:45 »
For og lave endu mere rav i denne tråd; var der nogle år siden en artikel hvor man brugte små piranie fisk til og æde skel fra psoriasis patienter der rensede deres hud. Det blev dog hurtigt forbudt, da fisk ku overføre sygdome. Det blev også forbudt og komme med hjemmebagte kager til vejfest, da det ikke kunne dokumenteres, at der IKKE var en kat der klatrede på køkkenbordet under bagningen.
Men alt den viden havde vi ikke i Kongsberg og levede vores hektiske men sunde liv i uvidehed.Vi samlede og åd bær der sikkert var overskidt af fugle , mus eller hvad der ellers fandtes.
Men hvad har det med en sølv-ion og gøre? ;D

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk