* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15982
  • Total antal emner: 1403
  • Flest online idag: 119
  • Flest på samme tid: 479
  • (21, September 2024 - 03:32)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 45
I alt: 45

Forfatter Emne: Printproblemer i explorer  (Læst 21286 gange)

Bent Andersen

• Gæst
Sv: Printproblemer i explorer
« Svar #15 Dato: 02, Juni 2009 - 14:48 »
Nu har jeg været omkring IE-Tab download-siden igen.
Du har fuldstændig ret, IE-Tab åbner MSIE inde i en Firefox tab. Jeg havde ikke forstået virkemåden helt før nu.
Men jeg synes alligevel det er smart at man ikke skal have to browsere kørende, men kan klare alt fra Firefox.

Bent.

gerda vilholm

• Moderator
  • Senior
    • Vis profil
    • http://www.neriusaaqbooks.com
« Svar #16 Dato: 02, Juni 2009 - 21:13 »
IE-tab er super.
Jeg har netop downloaded og installeret den på en computer hvor IE7 i forvejen var installeret.
IE-tab viser et ikon på menulinien ved siden af adressefeltet.
Når jeg ser på en side i firefox og klikker på IE-tab, skifter visningen til IE7 på den samme fane.
Det er meget anvendeligt:
Jeg booker mange flybilletter for mine kunder. Når jeg booker en rejse til Danmark, skal jeg samtidig bruge tre forskellige flyselskaber og en hotelbookingside. Et af disse flyselskaber er Air Greenland.
I firefox har jeg en gruppe links til alle disse. Jeg klikker på "åbn alle i faneblade" og så er de klar til at bruge.
Air Greenland kommer også op i et firefoxfaneblad med det omtalte visningsproblem, men når jeg så klikker på IE-tab skifter visningen og står korrekt, stadig i et firefox-tab.
Dette er meget anvendeligt, især fordi når jeg sidder og skal passe flyforbindelserne sammen, er der en tidsgrænse indtil et af flyveselskaberne siger time-out.
Nu går det hurtigere.

Venlig hilsen

Gerda
Venlig hilsen

Gerda

E. Tranberg

• Senior
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 03, Juni 2009 - 09:23 »
I
Air Greenland kommer også op i et firefoxfaneblad med det omtalte visningsproblem, men når jeg så klikker på IE-tab skifter visningen og står korrekt, stadig i et firefox-tab.

Du skal bare sætte Air Greenland til altid at åbne i IE-Tab.

Faurbye

• Debattør
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: 04, Juni 2009 - 08:36 »
Jeg faldt lige over denne historie:
http://www.pcworld.dk/art/10838?page=1

Jeg har ikke selv testet de omtalte programmer, men det lyder som om de kunne være brugbare ;)

Mvh
Jens

E. Tranberg

• Senior
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: 04, Juni 2009 - 13:31 »
PrintWhatYouLike virker når man først har forstået principperne.

Hvem har i øvrigt fundet på at lave firmahjemmesider hvor kontaktoplysningerne er gemt som grafik?

Der må findes bedre måder at beskytte sig imod spammere på end at forhindre legitime personer i at kopiere de korrekte oplysninger over i deres egne CMR-systemer.

Mikael Boldt

• Administrator
  • Senior
    • Vis profil
    • Boldts Bornholmske Blog
« Svar #20 Dato: 04, Juni 2009 - 13:56 »
...
Hvem har i øvrigt fundet på at lave firmahjemmesider hvor kontaktoplysningerne er gemt som grafik?

Der må findes bedre måder at beskytte sig imod spammere på end at forhindre legitime personer i at kopiere de korrekte oplysninger over i deres egne CMR-systemer.

Jeg kender ingen,
og desværre er det nu sådan at ikke engang denne metode beskytter mail adresserne fra at blive spammet.
Ved at outsource indtastnings-aktiviteten til Indien, kan spammere købe adresser for 0.05 kr/stk.

god debat

Mikael Boldt
Ha en god dag

Mikael Boldt

Seneste Debatindlæg

Google ads:

Nyt fra ing.dk