efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Det er rigtig flotte billeder!"Og især nr. 2 viser jo tydeligt, at måneoverfladen ikke er plan, men har bjerge ("halvmånemanden" har ikke blot tydelig nissehue (uden kvast), men også næse i det lange ansigt )
Flotte billeder JohnAf bar nysgeerighed hvilke indstillinger anvendte duFuld zoom 21xBlænde ?Tid ?ISO?Stativ +
Jeg har kun 18 gange zoom og prøvede igår håndholdt hvor der var en kraftig halo omkring månen forårsaget af et tyndt skydække.Det blev efter forholdene rimeligt, men ikke sammenligneligt med dine, med!SO 200 1/250 Blænde 3,6 ( jeg kan ikke gå lavere end ISO 200)
God fornøjelse Jeg har alle syv bind i en usædvanlig god stand, købt hos spejderne i Farum....jeg havde i forvejen bind 3 som jeg har haft siden jeg fik det som 9 årig som feriedreng på fyn hvor det skulle kassere fra Melby skoles bibliotek. Det er i en elendig forfatning idag.Men tillykke med erhvervelsen. Så står den på beskrivelser af veje og jernbaner
1877 Der står Forlagsbureauet i KjøbenhavnO.H. Delbango. G.E.C. Gad F. Hegel C.C. Lose Thieles Bogtrykkeri 1877