efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Min touchpad virker ikke mere. Jeg er vant til at kunne tænde og slukke den med Fn+F9, og jeg får også besked om "enable" eller "disable", men der sker ingenting! Jeg bruger mest musen, som virker fint, men af og til har jeg været glad for pladen ved møder, hvor pladsen er trang.
Jeg savner derimod Hjerterfri, som jeg ofte har hygget mig med i en ledig stund - og ikke mindst det gode skakprogram "Chess Titans", som ser ud til at være forsvundet.
Har I prøvet Windows 10?
Genkender I problemerne, eller er der enkle løsninger på dem?
Skal man holde en så gammel PC langt væk fra det nye styresystem, eller er det bare mine begyndervanskeligheder?
Her skal man være opmærksom på, at hvis man har fået en gratis opgradering, så følger de gamle aps man har tilkøbt med over i opgraderingen.......men køber man en ny PC så skal man enten leje Office og Exel mfl. til en pris af omkring 80 kr/md.l eller slippe et par tusser pr. program, for at blive fri for lejeudgiften, sådan som jeg har forstået det.
Virusprogram.Mit dyrt betalte ”Kaspersky Pure” virker ikke sammen med Win. 10. Om det er Microsoft eller Kaspersky jeg skal klandre ved jeg endnu ikke.
jeg savner stadigvæk "Seneste elementer" i startmenuen