* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1407
  • Flest online idag: 56
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 31
I alt: 31

Forfatter Emne: Fejl ved nyt emne?  (Læst 6522 gange)

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Fejl ved nyt emne?
« Dato: 24, Marts 2015 - 09:07 »
For få dage siden så jeg at Mikael Boldt som moderator havde slettet 3 enslydende indlæg fra HVH (men naturligvis havde efterladt et enkelt).
Idag var jeg selv ude for noget tilsvarende:
Ved start af et nyt emne kunne jeg let redigere i forhåndsvisning, men da jeg valgte "Gem", meldte computeren i meget lang tid "Venter på ingeniordebat.dk".
Jeg forsøgte at hoppe ud (efter at have gemt en kopi af min tekst på egen PC) - og gensendte, da jeg atter stod i Forhåndsvisning.
Det samme skete en gang til, og jeg forsøgte endnu en gensending.

Derefter var jeg klar til at give op og gik ud i roden, men her kunne jeg så se mit indlæg på listen i 3 identiske eksemplarer!
Jeg slettede selv de to første, men bemærkede derpå, at det sidste - først nu - var markeret med "NY".

Jeg får derfor en mistanke om, at der er en teknisk fejl med manglende slutmelding - og sandsynligvis en fejl, som kun optræder når man begynder et nyt emne, jeg har ikke set problemet ved svar.
Mvh. Morten Jødal

Morten Jødal

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 4.596
    • Vis profil
Sv: Fejl ved nyt emne?
« Svar #1 Dato: 24, Marts 2015 - 09:11 »
Jeg kan lige tilføje, at min fejlmelding jo også var et nyt emne - og fejlen gentog sig (bortset fra, at jeg denne gang ikke gensendte, men i stedet åbnede en ny fane og kikkede efter mit indlæg).
Mvh. Morten Jødal

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk