* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1408
  • Flest online idag: 123
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 45
I alt: 45

Forfatter Emne: Vi søger bygningsingeniører i hele landet  (Læst 5264 gange)

pdan

  • Debattør
  • *****
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
Vi søger bygningsingeniører i hele landet
« Dato: 11, Maj 2015 - 12:16 »

Hej,

Vi søger hos ingeniørfirmaet OBH-Gruppen A/S bygningsingeniører i hele landet, som kunne tænke sig at blive uddannet som bygningssagkyndig. Kunne det være dig eller kender du en ven? - Læs mere om stillingen på www.obh-gruppen.dk

efry

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
Sv: Vi søger bygningsingeniører i hele landet
« Svar #1 Dato: 11, Maj 2015 - 17:10 »
Jeg synes godt nok at det er groft, at et større firma synker så dybt, at man ikke selv vil betale for sine reklamer, men i stedet udnytter dette forum til gratis annoncer.

Firmaet skriver selv om sin vision:

OBH-Gruppen vision og mission er, at vi vil være den foretrukne bygningsrådgiver, gennem vedvarende værdiskabelse. Vores vision som bygger på et fundament af ledelse, processer, struktur, mennesker, tech og kommunikation, og bæres af vores kerneværdier: Fokus, kvalitet og performance.

Bemærk, at ordet moral overhovedet ikke forekommer. Det er måske de færreste firmaer, der skriver det ind i deres vision for firmaet, men anser det for noget, der helt naturligt gælder for alle aspekter i firmaet. Dette gælder dog ikke for OBH-Gruppen, som åbenbart anser det for helt naturligt, at man nasser sig til gratis reklamer her på Ingeniordebat.dk.

Hvis en tilsvarende moral gælder for deres ansatte, så ved jeg da godt hvilket firma, jeg aldrig ønsker kontakt med.

Hvis alle firmaer havde en tilsvarende moral, kunne vi godt lukke dette forum omgående, for så ville det ikke være muligt at finde reelle indlæg i mængden af reklamer.

HP

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 260
    • Vis profil
Sv: Vi søger bygningsingeniører i hele landet
« Svar #2 Dato: 12, Maj 2015 - 11:31 »
Jeg kan kun være helt enig med efry.
Reklamer eller tydelige stillingsannoncer eller andet reklame hører ikke til i disse tekniske omgivelser.
Den som har fået ideen til at spare penge på denne måde burde få en alvorlig snak med ledelsen - hvis det altså ikke er ledelsen, som har fået ideen?
Aviser og andre annoncemedier er det rette forum for sådanne pengebesparende reklamer - ikke dette teknisk funderede medie, som for mig giver plads til at få afklaret spørgsmål eller problemstillinger af faglig art.
HP
p

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk