efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
HVHDu må skam gerne bruge en computer til at hjælpe med beregningerne. Jeg havde ikke forventet andet.
Efterhånden tvivler jeg dog på at du nogensinde har beregnet noget som helst. Først er det simple beregninger der skal til, så vil du hellere dovne den og nu er det så komplicerede beregninger der til skal til. Kan du bestemme dig?
Du har ikke overbevist mig om at NASA står bag noget som helst af det du skriver.
At jeg f.eks. nævner NASA i dette indlæg betyder jo ikke at de står bag, har godkendt det eller i det hele taget ved at indlægget findes. Hvordan syntes du det passer sammen med det du tidligere har påstået omkring NASAs godkendelse af din teori?
Hvis din teori er forskellig fra standardmodellen bør du kunne forklare hvordan den afviger fra standardmodellen.
Du tror måske heller ikke på at atomer er opbygget af elektroner, protoner og neutroner som igen er opbygget af forskellige kvarker osv.?
Jeg syntes ikke dine lange forklaringer giver særlig meget mening og når man spørger ind til detaljern, bortforklarer du i stedet for at bevise.
Dermed må jeg konkludere at din teori ikke er underbygget, ikke er gennemtænkt og åbenbart heller ikke forsøgt beregnet ud fra hverken kendte eller ukendte metoder.
Hele den psyko fysiske habitus
Min mission ikke at fortabe mig i hverken detaljer eller decimaler, - lige nu - men at bevise at Dark Flow Acceleration er et faktum.
Men hertil kræves1. Målinger, der ikke stemmer med en eksisterende teori.
Dem burde du kunne fremlægge (evt.linke til).En ny teori, der giver en sammenhængende forklaring på afvigelserne (ellers er der kun plads til undren!)
Derfor undrer det mig faktisk meget, at du ikke på noget tidspunkt SELV har linket direkte til dette:http://www.nasa.gov/centers/goddard/pdf/276176main_ApJLetters_20Oct2008.pdf- som to etager nede i dit NASA-link faktisk viser, at mindst 3 NASA-medarbejdere tror på princippet og har kunnet fremlægge deres ideer i en form, der kunne publiceres videnskabeligt, og at dette er sket med NASAs accept i 2008.
Tilbage er så en undren over, at du åbenbart opfatter NASA som garant for din teori - og dermed undtaget fra den ellers altomfattende konspiration, du forfægter. Samt over, at du ikke indser,at en artikel om "sære målinger" offentliggjort i Astrophysical Journal Letters i sig selv er med til at modbevise konspirationsteorien ...
Og så vil jeg sige generelt, at dine indlæg er præget af - for mange sproglige fejl (jeg kan tilslutte mig harbsts råd om at konsultere en ordbog)- i det omfang du bruger matematisk-fysiske begreber også af mange misforståelser af de mest fundamentale af disse (hvorimod du åbenbart har læst om spidsfindige anomalier, som vi andre ikke har lagt vægt på)- skældsord i forhold til anderledes tænkende (især når du fremfører din altomfattende konspirationsteori)- for få fakta og for mange flotte illustrationer
Du gør dig selv og "din" teori en bjørnetjeneste ved at fremlægge den uden at lytte til, hvad et fagligt (omend ikke kosmologisk specialfagligt) forum forventer, selv om de mest tålmodige af os faktisk har efterlyst det gentagne gange!Men jeg må jo indrømme, at du nu har overbevist mig om, at andre end du selv (og herunder enkelte fagfolk) bruger udtrykket Dark Flow.
P.S. Måske anser du mig for dummere end SuperClaus? Men det tog mig en del mere end 3½ sekund at komme ind til kernen i dit NASA-link! Og først der blev det interessant.
CitérP.S. Måske anser du mig for dummere end SuperClaus? Men det tog mig en del mere end 3½ sekund at komme ind til kernen i dit NASA-link! Og først der blev det interessant.Det kommer selvfølgelig an på hvor dybt du vil bore
Citat fra: HVH efter 16, December 2014 - 15:35CitérP.S. Måske anser du mig for dummere end SuperClaus? Men det tog mig en del mere end 3½ sekund at komme ind til kernen i dit NASA-link! Og først der blev det interessant.Det kommer selvfølgelig an på hvor dybt du vil borePræcis så dybt, at jeg kommer til en reel anerkendelse fra NASA af de pågældende personers arbejde, og ikke blot at NASA er nævnt - og der skaulle jeg altså to niveauer ned, samt skimme selve artiklen.Du må forvente her, at vi gerne ser dokumentation.
Den ene naturlov er en u-opdaget anisotropisk acceleration, som er grundlaget for Dark Flow, og i øvrigt potentielt påvist af Allais Forskning.
Hvad er en anisotropisk acceleration?
Hvordan kan anisotropisk acceleration være en naturlov når den er uopdaget?
jj http://www.science27.com/ er skrevet af en mand der kalder sig Bjarne Lorenzen. Denne Bjarne har tidligere skrevet her på ingeniørdebat med samme resultat som HVH. HVH optræder uden et rigtigt navn. Læser man de beskrivelser der findes i tidligere indlæg af Bjarne Lorenzen, på science27.com og sammenligner med HVH's indlæg, så er det ret klart at de er af samme skole, sprogbrug, formuleringer, misforståelser og ikke mindst opfattelse. Det ville ikke undre mig om de var tættere beslægtet end enæggede tvillinger. Dette er selvfølgelig kun et gæt da HVH optræder anonymt, men jeg har beregnet sandsynligheden til højrere end 99,99%.
Det er Merkur sikkert ligeglad med
Citat fra: HVH efter 18, December 2014 - 10:19Det er Merkur sikkert ligeglad medNogenlunde lige så ligeglad som 99,999999999999999999999% af Universet (inklusive Merkur) er med de "naturlove", der forfægtes af Science27
Det sidste 9 tal skulle altså have været et 7 talDette fordi det fåtal der har bestemt vores verdensbillede aldrig har hørt om teorien..Hanstholm bunker beton (I ørene) du ved.
His interest in physics[edit]Besides his career in economics, Maurice Allais performed experiments between 1952 and 1960 in the fields of gravitation, special relativity and electromagnetism, in order to investigate possible links between these fields. He reported three effects with respect to these experiments:An unexpected anomalous effect in the angular velocity of the plane of oscillation of a paraconical pendulum, detected during two partial solar eclipses in 1954 and 1959. This claimed effect is now called the Allais effect.Anomalous irregularities in the oscillation of the paraconical pendulum, with periodicity 24h50min, which corresponds to the tidal lunar day.Anomalous irregularities in optical theodolite measurements, with the same tidal periodicity.Over the years, a number of pendulum experiments were performed by scientists around the world to test his findings. However, the results were mixed.[7]