efter 5 år får Ingeniørdebat.dk nu en ansigtsløftning
Vi kunne også gøre som Russerne, som har afskaffet skiftet mellem normaltid og sommertid, da de i 2011 fastholdt skiftet til sommertid og dermed i princippet har flyttet normaltiden 1 time frem
...Mikael, sidst vi diskuterede sommertid, argumenterede du for præcis det samme og blev dermed den direkte årsag til mit P.S. denne gang....
Det er mig fortsat ubegribeligt, at skønt adskilige videnskabelige undersøgelser viser, at vi B-mennesker er de fleste, har A-menneskene ikke desto mindre bevaret definitionsretten til den "rette" døgnrytme ...
Nu har jeg forladt arbejdsmarkedet og kan simpelthen stå op en time senere - men da jeg fortsat arbejdede, kostede sommertiden mig over en måneds ekstra mørkekørsel om morgenen (3 uger om foråret og ca. 2 uger, da perioden blev forlænget hen i oktober)
@Jødal: Du kunne jo bare ha' lagt pres på din arbejdsgiver og fået lov til at møde en time senere jvf. dit eget argument om A-mennesker.
Det bliver noget mørkere om morgenen i oktober måned pga. de franske vinbønder, men hvordan ændrede det forholdet om foråret, og MERE end om efteråret?