* * *
Medlemmer
Statistik
  • Total antal indlæg: 15975
  • Total antal emner: 1409
  • Flest online idag: 376
  • Flest på samme tid: 449
  • (30, Marts 2020 - 19:46)
Brugere online
Besøgende: 0
Gæster: 293
I alt: 293

Forfatter Emne: Hvor meget må campingvognen veje?  (Læst 39859 gange)

chrismark

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 677
    • Vis profil
Sv: Hvor meget må campingvognen veje?
« Svar #15 Dato: 30, Juni 2011 - 22:06 »
Skulle John blive træt af civilisationen og ku ønske sig rigtig natur er her en rigtig SUPPER mullighed, meget tæt på Danmark; :) Det kaldes; Hätteboda Vildmarkscamping

http://home.swipnet.se/~w-53623/frmain.htm

Nej, der er ikke strøm, nej der er ikke diskotek, nej der er ikke telefon, nej der er ikke grill, nej der er ikke WWW, nej nej nej  der er kun natur. Skal man grille skal man selv save og kløve brændet. Frisk vand fra undergrunden forefindes, men kræver at man selv pumper det op. Det er en oase for børn. Bevares, de første 2 dage hadder de stedet, efter 5 dage vil de have garantier for at vende tilbage.
Der er en sauna hvis man selv tænder op, med selv savet og kløvet brænde (gratis)
Pris pr. dag ca 130 se.
Jeg kan dog se problemet med at john har en Q på sleb. ;D
Marek
« Senest Redigeret: 30, Juni 2011 - 22:14 af chrismark »

chrismark

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 677
    • Vis profil
Sv: Hvor meget må campingvognen veje?
« Svar #16 Dato: 09, November 2011 - 20:37 »
Og hvad blev denne sikkert uforglemmelige tur til?
Gik det godt? ???
I sider måske stadig fast på en SE campings-plads.?
Har i købt en CV? ::)
Billeder? ;D

John Larsson

  • Senior
  • *****
  • Indlæg: 979
    • Vis profil
Sv: Hvor meget må campingvognen veje?
« Svar #17 Dato: 10, November 2011 - 14:56 »
Og hvad blev denne sikkert uforglemmelige tur til?
Gik det godt? ???
I sider måske stadig fast på en SE campings-plads.?
Har i købt en CV? ::)
Billeder? ;D

Næh, anskaffelse af campingvogn har aldrig været på tale, men jeg vil ikke udelukke, at vi kan komme til at leje én, måske en autocamper, igen. Vi gav 3000 SEK for ti dage + 500 for rengøring (vi gad ikke bruge tid på det, selv om toilettet aldrig blev brugt!) + 200 til gas (mest køleskab, ingen varme). Vi kom via Värmland til Trondheim, Östersund, Mora, Hjo og Småland med fire private overnatninger og fem på campingplads. Jeg havde køleboks og fryseboks til 12 v med, så vi kunne få isvafler til kaffen ude i skoven!

Jeg har ingen billeder med selve campingvognen eller fra campingpladser og billedet med min kone, hvor hun sidder og pjasker i Dalälven (i Mora), er jeg strengt forhindret at vise, selv om hun har badedragt på! ;-)

Det blev til 3000 km med campingvogn; den blev lejet i Laholm i Halland. Campingvogne trak 20-25 % ekstra benzin!

 

Seneste Debatindlæg

Google ads:



Nyt fra ing.dk